Βρείτε μας
Φιλίππου 28, Καλοχώρι 570 09,
info@valiscom.gr
Τηλ: 2310 943 010
Think | Design | Create
Πίσω

Μενού με QR Code 10 λόγοι για να το χρησιμοποιείτε στο εστιατόριο σας.

μενού με QR Code

Μενού με QR Code. Καθώς ο κόσμος προετοιμάζεται για ένα μέλλον μετά την πανδημία, ο κλάδος της εστίασης αναζητά ανέπαφες παραγγελίες για να τον βοηθήσει να ορθοποδήσει.

Όλο και περισσότερο, τα εστιατόρια προσφέρουν ένα μενού κωδικών QR σε καθήμενους πελάτες για παραγγελία σε τραπέζι. Είναι μια εξαιρετική λύση για μια ποικιλία επιχειρήσεων φιλοξενίας, από εστιατόρια και μπαρ, μέχρι ξενοδοχεία, στάδια και κινηματογράφους.

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στη χρήση ενός μενού με QR code σε ένα εστιατόριο αλλά οι πιο προφανείς είναι η κοινωνική αποστασιοποίηση και η υγιεινή

Αρχικά, ας μάθουμε τι ακριβώς είναι ένα μενού με QR code. Στη συνέχεια, θα μιλήσουμε για τους 10 σημαντικούς  λόγους για να το εισάγετε στο εστιατόριό σας.

Τι είναι το μενού QR code;

Ένα μενού QR code είναι μια ψηφιακή έκδοση ενός μενού που οι πελάτες μπορούν να δουν σαρώνοντας έναν κώδικα στο smartphone τους. Εξαλείφει την ανάγκη για φυσικά μενού στα τραπέζια, δημιουργώντας μια πιο φιλική εμπειρία για τους πελάτες, ενώ παράλληλα σας γλυτώνει από περιττά έξοδα ανατύπωσης του καταλόγου, αλλαγής σελίδων, ή χειρόγραφων σημειώσεων πάνω στον κατάλογο. Πλέον το μόνο που χρειάζεται είναι να αλλάξετε τις τιμές στο διαχειριστικό μενού και ο τιμοκατάλογος σας ενημερώνεται αυτόματα.

Το QR σημαίνει “quick response” που είναι ακριβώς αυτό που θέλουν οι πελάτες σε ένα περιβάλλον εστιατορίου. Ο τετράγωνος κώδικας είναι μια εικόνα ακριβώς όπως ένα barcode που μπορεί να δείτε σε ένα παντοπωλείο. Όταν ένας πελάτης το σαρώνει στο smartphone του, μεταφέρεται αυτόματα σε έναν ιστότοπο ή μια εφαρμογή όπου ο κώδικας μεταφράζεται σε αναγνώσιμες πληροφορίες μενού.

Όχι μόνο μπορούν οι πελάτες σας να δουν το μενού, αλλά μπορούν επίσης να επιλέξουν τα αντικείμενα που θέλουν να παραγγείλουν και να πληρώσουν στο κινητό τους τηλέφωνο – για μια εμπειρία ανέπαφης παραγγελίας

Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα μενού με QR code σε ένα εστιατόριο/cafe-bar;

Από την κοινωνική αποστασιοποίηση έως τις υψηλότερες τιμές παραγγελίας, υπάρχουν πολλοί καλοί λόγοι για να χρησιμοποιήσετε ένα μενού QR code σε ένα εστιατόριο. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα αυτή τη στιγμή με ένα μενού κωδικών QR σε ένα εστιατόριο είναι ότι μειώνει τον αριθμό των πραγμάτων που πρέπει να αγγίξουν οι πελάτες. Συχνά ένα μενού περνάει γύρω από ένα τραπέζι μεταξύ μιας ομάδας ανθρώπων καθώς αποφασίζουν το τι θα φάνε και πιούν. Βάλτε μια μικρή ταμπέλα πάνω σε κάθε τραπέζι με QR κωδικό, καθιστώντας το όσο το δυνατόν απλούστερο για τους πελάτες να τους βρουν και να πραγματοποιήσουν την σάρωση του. Εδώ είναι 10 λόγοι που πιστεύουμε ότι είναι αρκετά πειστικοί.

1 . Αύξηση όγκου παραγγελίας.

Οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα όταν παραγγέλνουν ψηφιακά. Τα προηγούμενα 2 χρόνια λόγο της κοινωνικής αποστασιοποίησης, οι καταναλωτές, έχουν εκπαιδευτεί αρκετά στα ηλεκτρονικά μέσα και στις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Στην πραγματικότητα, μπορείτε να αυξήσετε τη μέση αξία παραγγελίας σας  κατά 30% με την ηλεκτρονική παραγγελία.

2. Εξοικονομήστε χρήματα από το κόστος εκτύπωσης

Σε πολλά εστιατόρια, το μενού αλλάζει τακτικά. Η ενημέρωση ενός εκτυπωμένου μενού όταν ο σεφ εισάγει ένα νέο στοιχείο ή ξεμένει από κάτι, κοστίζει χρήματα κάθε φορά. Αντ ‘αυτού, με ένα μενού κώδικα QR οι αλλαγές μπορούν να γίνουν ψηφιακά όταν προκύψει ανάγκη, χωρίς πρόσθετα έξοδα.

3. Κάντε το μαγαζί σας πιο αποδοτικό.

Με τη χρήση ενός καταλόγου QR οι πελάτες ξέρουν ήδη τι θα παραγγείλουν και μπορούν να δώσουν την παραγγελία ακόμα και ηλεκτρονικά μέσα στο κατάστημα. Αυτό σημαίνει, πιο γρήγορη εξυπηρέτηση για αυτούς. Για το μαγαζί όμως, το κέρδος είναι ακόμα μεγαλύτερο μειώνοντας τα περιττά δρομολόγια, επιτρέποντας του να εστιάσει στο σωστό και γρήγορο service. 

4. Άνεση στην παραγγελία

Όταν μια παραγγελία επιχειρείται πρόσωπο με πρόσωπο, μπορεί να είναι μια άβολη, αδέξια εμπειρία τόσο για το προσωπικό όσο και για τους πελάτες. Παραγγέλνοντας από ένα ψηφιακό μενού, οι πελάτες δεν αισθάνονται υπό πίεση να αποφασίσουν γρήγορα και είναι πιο άνετα προσθέτοντας επιπλέον στοιχεία από το μενού.

5. Μειώστε τον χρόνο αναμονής 

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για ένα εστιατόριο ή cafe-bar  είναι να εξυπηρετεί όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες χωρίς κανείς να αισθάνεται ότι τον πιέζουν να βγει βιαστικά από την πόρτα. Έτσι, αντί οι πελάτες σας να περιμένουν να τραβήξουν την προσοχή ενός σερβιτόρου για να κάνουν την παραγγελία τους, μπορούν να σαρώσουν αμέσως το μενού κωδικών QR μόλις καθίσουν. Μπορεί ακόμη και να θέλετε να τους επιτρέψετε να παραγγείλουν πριν καθίσουν. Αυτό επιταχύνει τα πράγματα πάρα πολύ. Οι πελάτες μπορούν επίσης να παραγγείλουν επιπλέον αντικείμενα κατά τη διάρκεια του γεύματος, είτε επειδή ξέχασαν να το συμπεριλάβουν είτε αποφάσισαν την τελευταία στιγμή ότι θέλουν πραγματικά τα τηγανητά κολοκυθάκια.

6. Εύκολη και συχνή ενημέρωση των στοιχείων από το μενού

Μια συχνή ταλαιπωρία στην κουζίνα είναι όταν ξεμείνετε από κάτι και πρέπει να ενημερώσετε τους πελάτες ότι το συγκεκριμένο στοιχείο μενού δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Με ένα ψηφιακό μενού, μπορείτε να το ενημερώνετε όσο συχνά θέλετε με ελάχιστη φασαρία.

7. Καλύτερος σχεδιασμός μενού

Ένα ψηφιακό μενού μπορεί να ‘χτιστεί’ για μια καλύτερη εμπειρία χρήστη, ώστε να μπορείτε να κάνετε τα πιο δημοφιλή στοιχεία να ξεχωρίζουν, να αυξήσετε την αξία της παραγγελίας και να βελτιστοποιήσετε τα ποσοστά μετατροπής.

8. Σαγηνεύστε τους πελάτες με εικόνες τροφίμων

Ο χώρος είναι περιορισμένος στα μενού εκτύπωσης που είναι συχνά ο λόγος για τον οποίο δεν υπάρχουν εικόνες του φαγητού. Αλλά οι πελάτες αποφασίζουν με τα μάτια τους. Μια μεγάλη φωτογραφία από ένα λαχταριστό μπιφτέκι θα τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων και να τους δελεάσει να το παραγγείλουν. Με ένα ψηφιακό μενού μπορείτε να συμπεριλάβετε εικόνες με όσα από τα στοιχεία μενού επιθυμείτε.

9. Καλύτερη εμπειρία πελατών

Συνολικά, οι πελάτες σας θα έχουν μια πιο ευχάριστη και χαλαρωτική εμπειρία στο εστιατόριό σας. Ένα μενού με QR code είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος παραγγελίας. Μπορούν να επισκεφθούν το μενού στον ιστότοπο ή να κατεβάσουν ένα pdf αρχείο σας χωρίς να χρειάζεται να το αναζητήσουν μόνοι τους. Απελευθερώνει επίσης το προσωπικό σας να επικεντρωθεί στο τμήμα της φιλοξενίας περισσότερο από τα διοικητικά καθήκοντα και μειώνει την πιθανότητα λανθασμένης παραγγελίας. Με ένα μενού QR, ο πελάτης έχει τον έλεγχο της παραγγελίας. Επιλέγουν ακριβώς τι θέλουν να φάνε και εισάγουν οι ίδιοι τις λεπτομέρειες της παραγγελίας. Καμία κακή επικοινωνία μεταξύ του σερβιτόρου και του πελάτη. Επίσης είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε τουριστικές περιοχές όπου η γλώσσα μπορεί μερικές φορές να χαθεί στη μετάφραση. Οι καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει την ανέπαφη παραγγελία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Γιατί να μην το αξιοποιήσετε στο μέγιστο;

10. Συλλογή δεδομένων από τους πελάτες

Υπάρχει η δυνατότητα στη διαδικασία παραγγελίας κωδικών QR για τη συλλογή δεδομένων  από τους πελάτες. Οι πελάτες παρέχουν μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου ως μέρος του ταξιδιού παραγγελίας τους, το οποίο μπορείτε να καταγράψετε στο σύστημά σας και να χρησιμοποιήσετε για να τους προωθήσετε στο μέλλον, ενισχύοντας την αφοσίωση  προς το brand. Τα δεδομένα είναι η ψυχή κάθε επιτυχημένης επιχείρησης και η δική σας δεν διαφέρει. Μαθαίνετε όλο και περισσότερα για τους πελάτες σας με την πάροδο του χρόνου – τι τρώνε, πότε τρώνε, τι τους κρατά να επιστρέφουν για περισσότερα – βοηθώντας σας να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

Valis Communication
Valis Communication
https://q8nli1sqhl.onrocket.site