Βρείτε μας
Φιλίππου 28, Καλοχώρι 570 09,
info@valiscom.gr
Τηλ: 2310 943 010
Think | Design | Create
Πίσω

Tι είναι το Phygital και πως μπορεί να φέρει κέρδος στην επιχείρηση σας;

Ας ξεκινήσουμε με το τι είναι το Phygital

phygital , digital , physical , 360 , future , growth , business

Phygital είναι η χρήση της τεχνολογίας για τη γεφύρωση του ψηφιακού με τον φυσικό κόσμο με σκοπό την παροχή μοναδικών διαδραστικών εμπειριών για τον χρήστη.

Το phygital παντρεύει το οnline με το offline περιβάλλον χρησιμοποιώντας τα καλύτερα στοιχεία και από τα δυο, για να παρέχει μια πιο πλήρη και ικανοποιητική εμπειρία για τον πελάτη. Εκμεταλλεύεται τα καλύτερα συστατικά από την ψηφιακή εμπειρία λιανικής όπως την αμεσότητααπορρόφησηταχύτητα και την ευκαιρία να αλληλεπιδράσεις με άλλους ανθρώπους , προϊόντα και brands. Είναι ένας νέος τρόπος δημιουργίας εμπειριών για τους καταναλωτές που επιτρέπει σε ένα brand να: 

  • Επιμορφώσει τους καταναλωτές 
  • Παρουσιάσει με εντυπωσιακό και virtual τρόπο προϊόντα και υπηρεσίες 
  • Τονίσει τα θετικά χαρακτηριστικά τους
  • Λύσει πιθανά προβλήματα
  • Δημιουργήσει πιστότητα.

Θα δώσω ένα παράδειγμα με την χρήση phygital όπου κάναμε στη Valis Communication για τo Jameson. Kατασκευάσαμε ένα Lamda stand παρουσιάζοντας την προσφορά που έχουν για την τιμή του black barrel και από δίπλα ένα QR code όπου μεταφέρει τους χρήστες στην landing page όπου δημιουργήσαμε παρέχοντας περισσότερες πληροφορίες και δίνοντας στοιχεία σχετικά με την προσφορά  καθώς και ένα κουμπί για να κατεβάσουν την εφαρμογή τους.

Πώς μπορούμε να κάνουμε την εμπειρία του phygital πραγματικότητα?

Το Phygital επικεντρώνεται στο να κάνει τα “τρία Α” πραγματικότητα: αμεσότητα, απορρόφηση και αλληλεπίδραση. Δείτε τι συνεπάγεται με το καθένα:

  • Αμεσότητα: δουλεύει για να διασφαλίσει ότι τα πράγματα θα συμβούν ακριβώς τη κατάλληλη στιγμή
  • Απορρόφηση: o χρήστης είναι μέρος της εμπειρίας. 
  • Αλληλεπίδραση: η αλληλεπίδραση είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του πιο φυσικού και συναισθηματικού μέρους της διαδικασίας αγοράς.

Για να επιτευχθεί μια πραγματικά phygital εμπειρία, πρέπει να υπάρχει μια τεχνολογία που διευκολύνει την εισαγωγή αμεσότητας ή απορρόφησης. Από την άλλη, η αλληλεπίδραση που λείπει από το ψηφιακό κομμάτι , δημιουργείται με την γεφύρωση του ψηφιακού κόσμου με τον υλικό.

Τελικές Σκέψεις

Χρησιμοποιήστε μια στρατηγική phygital για να συνδέσετε την εμπειρία του καταναλωτή σας στον ψηφιακό και το φυσικό κόσμο και βεβαιωθείτε ότι μπορεί να μετακινηθεί μεταξύ τους με ευκολία. Η δημιουργία περισσότερων ανθρώπινων αλληλεπιδράσεων θα ενισχύσει τα συναισθήματα τους προς το brand και, με τη σειρά του, τις πωλήσεις.

Θυμηθείτε ότι οι πελάτες αναζητούν συνδεδεμένες εμπειρίες  όπου η φυσική και ψηφιακή συνυπάρχουν στο ίδιο customer journey. Δεν μιλάμε πλέον μόνο για την ψηφιακή εμπειρία, αντ ‘αυτού, μιλάμε για μία ολοκληρωμένη εμπειρία πελάτη. Και αυτός είναι ο στόχος μιας επιτυχημένης στρατηγικής.

Valis Communication
Valis Communication
https://valiscom.gr